Перейти до змісту

Корисні консольні команди для CSS


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори
Опубліковано

Налаштування прицілу

Ці команди відповідають за розмір прицілу та деякі його параметри:

Цитата

cl_crosshairscale 2000 – дуже маленький приціл;
cl_crosshairscale 5000 - малий приціл (динамічний);
cl_crosshairscale 20000 - приціл середнього розміру;
cl_crosshairscale 40000 - невеликий приціл;
cl_dynamiccrosshair 0 - прибирає динаміку прицілу, т. Е. Розширення при стрільбі довгими чергами;
cl_crosshaircolor 1 - змінює колір прицілу, причому значення виставляє від 1 до 5, вибирати варто на свій смак.

Налаштування пінгу

Цитата

cl_cmdrate 1 або +65 - дозволяє трохи знизити пінг;
cl_interp 0.033 — визначає швидкість обробки інформації клієнтом, оскільки через пінгу гравець не завжди бачить актуальну картинку, супротивник може зміститься лише на пару сантиметрів, чого вже буде достатньо для промаху. Стандартне значення цієї команди — 0.010. Виставляється індивідуально, тому треба експериментувати з цим налаштуванням, вибираючи найбільш зручне значення.

Налаштування інтерфейсу та графіки

Цитата

hideradar - приховати радар;
drawradar – відкрити радар;
hud_centerid 1 - налаштовує відображення ніка гравця, при значенні 1, воно з'являтиметься в центрі екрана, при 0 в самому низу;
hud_fastswitch 1 - змінює режими перемикання зброю (а саме, чи доведеться натискати ЛКМ, щоб змінити стовбур у руках);
hud_saytext_time 15 - ця команда виставляє час у секундах, протягом якого на екрані відображатимуться повідомлення;
r_decals 250 - встановлює максимальну кількість декалей, які відображатимуться на карті;
r_drawviewmodel 0 або 1 — відключає та включає відображення модельки зброї, що дуже корисно для професійних гравців, оскільки це дозволяє краще зосередитись на грі та звільнити додатковий простір на екрані;
r_netgraph 0 або 1 або 2 — включає відображення загальної інформації про якість з'єднання або пересилання пакетів, що допомагає визначити проблеми з мережею.
scr_conspeed 600 - встановлює швидкість відображення консолі;
scr_printspeed 7 - визначає швидкість виведення повідомлень на екран гравця;
fastsprites - встановлює якість диму, варто поекспериментувати зі значенням, щоб досягти найкращої продуктивності для старих систем;
gl_max_size — виставляє обмеження для розміру текстур, що менше, тим паче розмитими стають, що допомагає збільшити швидкодію;
r_dynamic - включає або вимикає динамічне освітлення.

Інші команди

Цитата

cl_allowdownload 1 або 0 - відповідно дозволяє, або забороняє скачування додаткових моделей, текстур та карт із сервера;
cl_showfps - включає відображення кількості FPS;
cl_upspeed - регулює швидкість, з якою гравець піднімається вгору.

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.