Опубліковано 22 липня, 20222 р Адміністратор Виграй за допомогою консолі. Для зручної гри на фейсите або в матчмейкінгу недостатньо правильного прицілу та вивірених налаштувань графіки. Ряд додаткових консольних налаштувань дозволить вам отримати перевагу, здатну вплинути на хід раунду та гри. Як запровадити бинд? Для введення біндів потрібно увімкнути консоль у налаштуваннях гри. Консоль викликається кнопкою "~". Вставте команду в поле та натисніть ENTER. Усі бінди ґрунтуються на форматі bind “key” “command”. Замість key можна поставити будь-яку клавішу на клавіатурі або миші. Наприклад, бинд bind "o" "toggle cl_crosshairsize 300 3" означає, що при натисканні на клавішу o буде виконуватися команда з других лапок. Що таке Alias? Alias – це псевдонім для команди чи послідовності команди. За допомогою Alias можна виконувати декілька команд однією дією. Структура еліасу: alias “Назва” “команда1;команда2;” Корисні бинди для розкидання Деякі смоки потрібно давати зі стрибка. При цьому відпустити кнопку миші потрібно у найвищий момент стрибка. Зробити це самостійно складно, а помилка тягне за собою неправильний смок, що може вплинути на гру. Для використання бінда натисніть ЛКМ, після чого кнопку, на яку забитий бинд. Такий смок летітиме максимально далеко. або "+jumpthrow" "+jump;-attack"; або "-jumpthrow" "-jump"; bind alt "+jumpthrow" Принцип бінда: гравець починає кидок гранати, після чого спрацьовує бинд, персонаж підстрибує (+jump) та відпускає гранату (-attack). Другий alias -jumpthrow виконує команду -jump – це скасування попередньої дії. Він активується повторним натисканням Alt. Якщо не прописати -jump, ви не зможете стрибати. Для складних смоків, коли орієнтир знаходиться у небі, потрібен бинд на приціл-сітку. З таким прицілом можна наводитися в необхідну точку по орієнтирах збоку та знизу. Точність смоків помітно підвищиться. bind "o" "toggle cl_crosshairsize 300 3" Примітка: toggle – змінна, що позначає послідовну зміну зазначених значень, у прикладі відповідає за зміну між 300 і 3. Принцип бінда: розмір прицілу збільшується до 300, а при повторному натисканні встановлюється розмір 3. Можна прописати розміри прицілу. Корисні бинди для стрільби та пересування Розстрибування дозволяє залазити на високі об'єкти або стрибати у несподівані місця, ловлячи супротивника на несподіванки. Наприклад, за допомогою стрибка на Міражі можна застрибнути з вікна на шорт. Для розстрибування потрібно поставити бинд стрибка на коліщатко миші, після чого в момент стрибка робити стрейфи вправо-ліворуч, одночасно довертаючи мишею. bind mwheelup +jump;bind mwheeldown +jump;bind space +jump Принцип роботи: при прокручуванні колеса миші персонаж робить стрибок. Іноді через зброю можна не побачити модель гравця, що виходить із-за рогу. Для цього є бинд на зміну руки з лівої на праву та назад. Вчасно змінюючи руки, ви отримуєте найкращі кути розбору. Якщо ви чекаєте на противника праворуч, то варто вибрати ліву руку і навпаки. Якщо противник ліворуч, виберіть праву руку. bindtoggle "MOUSE4" "cl_righthand" Корисні бинди для комунікації У важливі моменти потрібна максимальна концентрація, зайвий шум в голосовому чаті ні до чого. Цей бинд відключить війс-чат, а повторне натискання кнопки увімкне війс-чат назад. bindtoggle "j" voice_enable Якщо вам потрібно стежити за ситуацією на певній ділянці карти, можна наблизити радар. Кожне натискання буде поступово збільшувати радар (всього є чотири розміри). bind “i” «incrementvar cl_radar_scale 0 1 0.25» Принцип роботи: перша цифра відповідає за початковий розмір радара, друга за максимальний розмір, третя крок збільшення.
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь